יום שישי, 27 במאי 2011

סקירת משחקים - חלק 1

בהתחלה על מנת שיהיה יותר קל לכם הגולשים ארכז את הסקירות שלי בפוסט אחד.
המשחקים עובדים על סמסונג גלאקסי S.
בסיקורים שלי אני אנסה כמה שיותר לסקר משחקים חדשים ולא לסקר משחקים חרושים כמו fruit ninja, אבל יכל להיות שחלק מהמשחקים המסוקרים אתם מכירים מIOS או כי אתם מורידים כל משחק חדש :)



Flick Kick Football - משחק בעיטות חופשיות מצוין, מהנה מאוד ומעביר יופי את הזמן. במשחק יש כמה מודים:

arcade - המוד הבסיסי, בעיטות חופשיות רגילות, אתם מתחילים תמשחק בעצם עם 0 חיים כאשר על כל בעיטה הקרובה למשקוף/קורה אתם מקבלים כדור נוסף שהוא בעצם החיים שלכם, אפשר לצבור עד שלושה "כדורים" כל פעם.

bullseye - אתם משחקים נגד השעון כאשר הוא מתחיל על דקה אחת, אתם צריכים לפגוע במטרות שאחרי כמה שלבים מתחילות לזוז, ככל שהמטרה קטנה יותר ככה כמות הנקודות שאתם תקבלו גדולה יותר. פגיעה בצבע הכחול תוסיף לכם שניה אחת, בצבע הלבן 2 שניות ובצבע האדום 3 שניות.

time attack - גם כן משחקים נגד השעון אבל בדומה למצב הarcade אתם צריכים להכניע את השוער/מגנים, את המשחק אתם מתחילים עם 2 דקות בשעון, כל גול תקבלו שניה נוספת, לאחר שלושה שערים ברצף תקבלו כדור מוזהב שגם אם תפגעו בחומה הוא יעבור דרכה.

מחיר - 3.66 שח במרקט.


-----------------------------------------------------------------------------------------------



contract killer - במשחק יש שתי אופציות של משימות, אחת שהיא עלילתית ויש אחת בכל רמה והסוג השני הוא "חוזים" אתם בעצם רוצח שכיר שפשוט עושה מה שאומרים לו, ברוב המשימות תצרכו להרוג את הבוס על ידי סנייפר או בכלל לתפוס אותו חי על ידי רובה מרדים, המשחק מהנה מאוד אבל לדעתי אחרי כמה שלבים הוא נהיה פחות מעניין, אבל בכללי המשחק שווה הורדה.

מחיר - חינם במרקט.


-----------------------------------------------------------------------------------------------



crazy snowboard - משחקי כיפי מאוד שמעביר את הזמן בצורה מעולה, בעיקרון יש מספר אפשרויות במשחק אבל אני נהנה לשחק במצב ה"חופשי" במשחק אתם משחקים גולשי סנובורד ומה עושים? תרגילים והרבה, יש במשחק חנות שאפשר לקנות שמה תרגילים חדשים ו"בורדים" חדשים.

מחיר - חינם במרקט.

-------------------------------------------------------------------------------------------------



Death Worm -  משחק מצוין אשר מגיע למכשירי האנדרואיד לאחר שהיה פופולרי מאוד בapp store, אתם משחקים תולעת גדולה ומפלצתית שהורסת כל מה שבאה נגדה, יש מספר "ערים" במשחק אבל ההבדל היחידי בינהם הוא החיות וטיפ טיפה המשימות, שווה לבדוק למרות שהוא לא חינמי.

מחיר - 10.42 שח במרקט.

---------------------------------------------------------------------------------------------------



turbo granny - אתם משחקים כסבתא עם קטנוע(WTF), למרות השם המוזר המשחק הוא כיפי מאוד ועם גראפיקה טובה, במשחק אתם צריכים לעבור מסלול מסוים בלי להתהפך עם הקטנוע, קיימים מספר משחקים עם רעיון דומה אבל ביצוע פחות טוב.

מחיר - חינם במרקט.

------------------------------------------------------------------------------------------------



dart ninja/slash - המשחק הוא בעצם חיקוי לislash מהIOS, המשחק באיכות טובה ועם הרבה שלבים כיפים ומאתגרים.

מחיר - חינם באתר של היוצרים.


מקווה שנהנתם !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה