יום שישי, 27 במאי 2011

סקירה - מגן Case Mate - Tough Cases לסמסונג גלאקסי S

רוב האנשים וביניהם אני קונים מגן לפלאפון שלהם ישר ואפילו לפני שהם מקבלים את המכשיר מפני שהם לא רוצים שהוא יהרס להם, הוצאנו כלכך הרבה כסף על סמארטפון לפחות נשלם עוד כמה שקלים כדאי שישאר בריא ושלם.
כאשר רוצים לקנות מגן לכל מכשיר סלולרי צריך להחליט לפני כמה דברים כמו מה יותר חשוב לנו הגנה או עיצוב? האם אנחנו מסכימים להגדיל את המכשיר שלנו טיפה בשביל הגנה טובה יותר? וכולי. אצלי הבחירה הייתה פשוטה מאוד עקב זאת שהרבה פעמים פלאפונים אחרים אצלי היו עוברים טרור העדפתי ללכת על מגן שיוסיף לי עוד כמה סנטימטרים אבל יתן לי תחושת ביטחון שהמכשיר שלי מוגן.

אז הלכתי ל case-mate.com והזמנתי לי את המגן "Tough Cases" המגן הוא שני חלקים, החלק הראשון הוא רך ואלסטתי והחלק השני שמתלבש עליו הוא קשיח.

החלק הראשון והרך:


החלק השני והקשיח שמתלבש עליו:


התרונות:
  • שתי שכבות סיליקון ושכבה אחת של חומר קשיח
  • קל להרכבה/הוצאה
  • זמין בשני צבעים, שחור/שחור ושחור/ורוד
  • עמידות מרבית
  • גישה לכל הפתחים הנחוצים.

חסרונות:

  • מוסיף משקל למכשיר
  • מגדיל את המכשיר
  • הרכבה ראשונה מעט מסובכת

אז מה בתכלס?
המכשיר נראה מעולה גם עם המגן, החלק הקשיח שלו נותן הרגשה נעימה ביד ולא הרגשה דביקה כמו ללא מגן/מגני סיליקון. לאחר מספר נפילות אין שום שריטה על המכשיר/מגן.
אני מאוד מרוצה


מחיר - 30 דולר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה