יום שבת, 28 במאי 2011

סקירה - בטריות רזרביות

משתמשי הגלאקסי S ואני מניח שעוד הרבה משתמשי אנדרואיד מחפשים דרכים לשפר את ביצועי הסוללה שלהם, מקליברציה של הבטריה עד להחלפת רום שכיביכול משפר את חיי הסוללה, אני נגד אנשים שאומרים תכבה בהירות/WIFI/סנכרון אוטומתי, כי הסיבה שקניתי סמארטפון  היא שיהיה לי פלאפון חכם שידע לעדכן אותי לבד ולא שאני אצטרף לבדוק לבד, אז החלטתי לקנות בהמלצותו של כותב הבלוג מקסימום אנדרואיד ולקנות מטען נוסף ושלושה בטריות.. למזלי הצלחתי לתפוס דיל טוב שקניתי 3 בטריות + מטען ב12 דולר. לאחר ציפיה ארוכה של שלושה שבועות ההזמנה הגיעה אלי.. הבטריות הגיעו אלי עם 60 אחז כל אחת... זה אומר שימוש מידי אבל כמובן שהטענתי אותם ל100 אחוז שאני לא אתקע :]

למי שחשב שהבטריות מקוריות אז הוא טעה.. השוואתי את הבטריה שקיבלתי מאורנג' לבטריות מEBAY, והם לא נראות אותו הדבר מבחינת סימונים, למרות שיש להם בערך אותה תפוקה אז זה לא משנה לי כלכך, יש אנשים שידגישו שהכי חשוב זה מקורי אבל אחרי הרבה בדיקות ניסיתי את הבטריות החלופיות כראשיות והם לא אכזבו, התוצאות היו טובות.. לא אגיד שפתאום הבטריה החזיקה לי 60 שעות ברצף.. אבל לא הייתי צריך.. שנגמרה לי בטריה פשוט החלפתי אותה בלי בעיה..

בטריה מקורית שקיבלתי מאורנג':




הבטריה שהזמנתי מEBAY:



למי המוצר מתאים?
תלמידים שיוצאים לטיולים שנתיים, חיילים, אנשים שאין בקרבתם מטען או פשוט כאלה ששונאים להטעין כל הזמן.


מחיר - 12 דולר בebay.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה